الاثنين، 21 يوليو 2008


حاسب المسافه بعدت ما بنا خلاص ....الحلم انقسم ونزف مالقاش حد يداويه
غرقت الدموع لياليه اّحلى حاجه ماتت فيه................
وانا بناديك ...................قولى انت فين؟

هناك 5 تعليقات:

blue-wave يقول...

الف حمدالله على السلامه
كنتى فين كل دا؟
وبعدين انا برضه اللى فين
دانتا اللى مابتسألش:))

rovy يقول...

المسافة لو بتبعد لازم نقربها
مش كل يوم حنحلم و نحقق احلامنا

كلماتك جميله و صادقه المشاعر كعادتك حبيتى ..

اتمنى ان يرزقكى الرحمن كل سعاده

وان يقرب منك الفرح و الامل

دمتى بخير فى حفظ الله

تحياتى

nado يقول...

الله يسلامك ياعمر وجد انا كنت مشغوله فى الامتحان وبعدين يافندم انا مقدرش ابعد ابدا اوعدك مش هاغيب تانى

nado يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
nado يقول...

ربنا يخلقى ليه يارب اكون دائما عند حسن ظنك عمتا طول ماانتى معايا ده حلم بتحفف فى انتظار البوست الجديد اقصد شمس الامل