الجمعة، 18 يونيو 2010

حبيبى يعشقها ويحتويها داخله ... ويسافر معها ...
يرسم معها الاحلام
وها انا اقف هناك انتظر ولا اعلم الى متى اكون هكذا .... احترق لشوقه لها
احترق وهى تبتسم دون استحياء هى تعلم انها تاخذه منى وتسلسله برغبة لاتنتهى
وتقيده برضاه .... يقول انه يعشقنى ولايستطيع البعد عنى او عنها
فهو يحبنا معا
يقولون الناس لا تغرين....؟
اقول لا بل اتوجع لكرامتى ...فهى مجرد رغبه هى الوهم الاكبر وانا الحقيقه
يقولون ستاخذه وتسافر دون رجعه ... اقول انا معه بين دقات قلبه انبض ما دامت الحياه وبعدها ساظل الى مالا نهايه الحب الحقيقى ...فهى مجرد رغبه تزول بمجرد ان تموت وتحيا بين اصابعه....فهما يقيضان بعضهما البعض فى عالم الاوهام....... رفقا يا ارحم الرحمين بيهما


هناك 7 تعليقات:

موناليزا يقول...

الحب ماينفعش يبقى فيه شركاء

سجود يقول...

السلام عليكم
بس ايه الكلام الجامد ده
ههههههههههه

nado يقول...

موناليزا اكيد بالفعل لكن الحب وليس الوهم عذرا الوهم شركاه كثيرون دومتى دائما بخير

nado يقول...

سجود الله يخليكى انتى اجمد ياقمر دومتى دائما مبتسمه

model يقول...

بوست رقيق واته معبرة و مؤثرة

موديل

أحمد بكر يقول...

ازيك انتى كمان بقالك كتير غايبه

أحمد بكر يقول...

انا داخل اشوف المدونه لائينى اخر واحد معلق من زمااان هى الاناس سابت البلوجات ليه انا شخصيا خدنى الفيس بوك اكتر مع انى فى البلوج بحس بدفا اكتر على العموم هتلاقى على الاكونت بتاع بيكر لينك الفيس لو موجوده هناك اشوفك بخير